Svetainės auditas: kaip jis atliekamas?

Verslo savininkui ar svetainės savininkui svarbu reguliariai atlikti svetainės auditą, kad būtų galima nustatyti tobulinimo galimybes ir optimizuoti svetainę paieškos sistemoms. Svetainės auditas apima visų jūsų svetainės aspektų analizę, siekiant nustatyti visas technines problemas, puslapio ir ne puslapio veiksnius, kurie gali turėti įtakos jūsų pozicijoms paieškos sistemose, ir nustatyti tobulintinas sritis. Šiame straipsnyje supažindinsime jus su svetainės audito atlikimo etapais ir paaiškinsime, kaip panaudoti rezultatus svetainės SEO optimizavimui pagerinti.

Pasirengimas svetainės auditui

Prieš pradedant svetainės auditą, svarbu susirinkti reikiamas priemones ir išteklius. Kai kurie iš įrankių ir išteklių, kurių jums gali prireikti, yra šie:

  • „Google Analytics”: Šis nemokamas įrankis suteikia daugybę duomenų ir įžvalgų apie jūsų svetainės veikimą, įskaitant srautą, naudotojų elgseną ir konversijas.
  • „Google Search Console”: Šis įrankis padeda stebėti ir prižiūrėti svetainės buvimą „Google” paieškos rezultatuose.
  • SEO audito įrankis: Yra daug nemokamų ir mokamų SEO audito įrankių, kurie gali padėti jums išanalizuoti savo svetainę, ieškant techninių problemų ir puslapio optimizavimo galimybių.
  • Svetainės turinys: Būtinai turėkite viso svetainės turinio, įskaitant vaizdus ir vaizdo įrašus, kopiją, nes atliekant auditą reikės jį peržiūrėti ir išanalizuoti.

Kai turėsite visas reikiamas priemones ir išteklius, kitas žingsnis – išanalizuoti dabartinį svetainės našumą. Tai padės suprasti pradinį tašką ir nustatyti tobulintinas sritis. Naudodamiesi „Google Analytics” peržiūrėkite savo svetainės lankomumą, naudotojų elgseną ir konversijas, o naudodamiesi „Google Search Console” peržiūrėkite, kaip jūsų svetainė veikia paieškos rezultatuose.

Audito atlikimas

Kai jau pasiruošėte auditui, laikas pradėti analizuoti savo svetainę. Atliekant auditą daugiausia dėmesio reikia skirti trims pagrindinėms sritims: techninėms problemoms, puslapio elementams ir ne puslapio veiksniams.

Nustatykite technines problemas: Techninės problemos gali turėti įtakos jūsų svetainės veikimui ir trukdyti paieškos sistemoms tinkamai nuskaityti ir indeksuoti jūsų svetainę. Kai kurios dažniausiai pasitaikančios techninės problemos, į kurias reikia atkreipti dėmesį, yra neveikiančios nuorodos, lėtas įkrovimo laikas ir patogumas mobiliesiems įrenginiams.

Analizuokite puslapio elementus: Puslapio elementai – tai jūsų svetainės turinys ir struktūra. Pagrindiniai puslapio elementai, kuriuos reikia peržiūrėti, yra antraštinės žymos, meta aprašymai, antraštės žymos ir turinio kokybė bei tinkamumas.

Įvertinkite ne puslapio veiksnius: Ne puslapio veiksniai – tai išoriniai veiksniai, kurie gali turėti įtakos jūsų svetainės pozicijoms paieškos sistemoje. Tai – atgalinių nuorodų kokybė ir aktualumas, jūsų svetainės buvimas socialinės žiniasklaidos platformose ir bendras jūsų įmonės buvimas internete bei reputacija.

Rezultatų analizė

Atlikus auditą, laikas išanalizuoti rezultatus ir nustatyti tobulinimo galimybes. Duomenyse ieškokite dėsningumų ir tendencijų, o gautas įžvalgas panaudokite sudarydami veiksmų sąrašą. Nustatykite veiksmų punktų prioritetus pagal jų poveikį ir įgyvendinamumą ir sukurkite pokyčių įgyvendinimo planą.

Pakeitimų įgyvendinimas ir pažangos stebėjimas

Nustačius tobulintinas sritis, laikas atlikti būtinus svetainės pakeitimus. Tai gali būti turinio atnaujinimas, vaizdų ir vaizdo įrašų optimizavimas, svetainės struktūros tobulinimas ir kt. Būtinai stebėkite pažangą naudodamiesi tokiomis priemonėmis kaip „Google Analytics” ir „Google Search Console” ir toliau nuolat stebėkite bei optimizuokite savo svetainę.

Išvada

Svetainės audito atlikimas yra svarbi svetainės SEO palaikymo ir gerinimo dalis. Analizuodami visus savo svetainės aspektus ir nustatydami tobulinimo galimybes, galite optimizuoti svetainę paieškos sistemoms ir pagerinti savo buvimą internete. Nepamirškite stebėti savo pažangą ir toliau optimizuoti nuolat atnaujinkite savo svetainę, kad ji būtų aktuali ir tinkama jūsų auditorijai.

Taip pat svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad SEO yra nuolat tobulėjanti sritis ir tai, kas veikia šiandien, gali neveikti rytoj. Todėl svarbu nuolat sekti naujausias SEO tendencijas ir geriausią praktiką bei reguliariai tikrinti ir optimizuoti savo svetainę, kad ji veiktų kuo geriau.

Apibendrinant galima teigti, kad svetainės auditas yra vertinga priemonė, padedanti nustatyti tobulinimo galimybes ir optimizuoti svetainę paieškos sistemoms. Atlikę šiame straipsnyje nurodytus veiksmus, galite atlikti išsamų auditą ir pasinaudoti jo rezultatais, kad pagerintumėte savo svetainės SEO ir buvimą internete.