Straipsniai

SEO

Svetainės naudotojo patirties įtaka SEO optimizavimui

Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) yra svarbus svetainių kūrimo ir vystymo elementas. Jis užtikrina, kad svetainė pasiektų tikslinę auditoriją ir atkreiptų jos dėmesį į siūlomus produktus ar paslaugas. Tačiau, siekiant SEO sėkmės, gerai suprojektuota naudotojo patirtis (UX) yra ne mažiau svarbi nei turinio optimizavimas ir techninė sąranka. Geras UX padeda optimizuoti pozicijas paieškos sistemose, todėl įmonėms […]...
SEO

Vidinių nuorodų svarba SEO optimizacijoje

Vidinės nuorodos – tai vieno svetainės puslapio susiejimas su kitu tos pačios svetainės puslapiu. Tai esminis optimizavimo paieškos sistemoms (SEO) aspektas, padedantis pagerinti bendrą svetainės struktūrą ir organizavimą. Šiame straipsnyje nagrinėsime vidinio susiejimo svarbą SEO ir jo teikiamą naudą. Kas yra vidinis susiejimas? Vidinis susiejimas – tai vieno svetainės puslapio susiejimo su kitu tos pačios […]...
SEO

5 SEO mitai

Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) yra labai svarbus įrankis įvairaus dydžio ir pramonės šakų įmonėms, tačiau sklando daugybė mitų, kurie gali suklaidinti įmonių savininkus, siekiančius optimizuoti savo veiklą. Kad sutaupytumėte laiko ir pinigų, pateikiame penkis svarbiausius SEO mitus, į kuriuos nereikėtų kreipti dėmesio: 1 mitas: SEO optimizavimui būtinos metažymos Metažymos iš tikrųjų neatlieka jokio vaidmens paieškos […]...
SEO

SSL sertifikatų rolė SEO optimizavime

Saugiųjų lizdų sluoksnio (SSL) sertifikatai yra esminis interneto saugumo elementas ir atlieka svarbų vaidmenį optimizuojant paieškos sistemas (SEO). Šiame straipsnyje nagrinėsime SSL sertifikatų vaidmenį SEO ir jų teikiamą naudą įmonėms ir svetainėms. Kas yra SSL sertifikatas? SSL sertifikatas – tai skaitmeninis sertifikatas, kuriuo nustatoma svetainės tapatybė ir užšifruojama informacija, perduodama tarp svetainės ir jos naudotojų. […]...
SEO

Paveikslėlių optimizavimas

Paveikslėlių optimizavimas yra dažnai pamirštama, bet labai veiksminga SEO optimizavimo strategijos dalis, skirta pagerinti jūsų svetainės matomumą paieškos sistemose ir reitingą. Tinkamai naudojant paveikslėlių optimizavimą galima padidinti organinės paieškos srautą iš paveikslėlių paieškos sistemų ir taip pasiekti daugiau tikslinės auditorijos. Šiame straipsnyje aptarsime, kodėl vaizdų optimizavimas turėtų būti prioritetas bet kurioje SEO kampanijoje, įvairius vaizdų […]...
SEO

Featured snippets: kas tai ir kokia jų nauda?

Rekomenduojami fragmentai (angl. featured snippets) tapo svarbia SEO dėlionės dalimi. Iš tiesų didelė dalis visų paspaudimų „Google” paieškos rezultatuose generuojami dėl pateikiamų fragmentų. Turint tai omenyje, nenuostabu, kodėl daugelio rinkodaros specialistų ir SEO specialistų prioritetu tapo optimizavimas atsižvelgiant į pateikiamus fragmentus. Kas yra rekomenduojami fragmentai? Rekomenduojami fragmentai – tai trumpi teksto blokai, rodomi paieškos rezultatų […]...
SEO

A/B testavimo rolė SEO optimizacijoje

A/B testavimas, dar vadinamas daliniu testavimu, – tai dviejų tinklalapio ar programėlės versijų palyginimo metodas, kuriuo siekiama nustatyti, kuri iš jų veikia geriau. Tai labai svarbus konversijų rodiklio optimizavimo (CRO) aspektas, kuris yra būtinas bet kuriai įmonei, siekiančiai pagerinti savo buvimą ir sėkmę internete. Šiame straipsnyje gilinsimės į A/B testavimo naudą optimizuojant paieškos sistemas (SEO) […]...
SEO

Vartotojo ketinimo svarba SEO optimizacijai

Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) tapo esminiu bet kurios skaitmeninės rinkodaros strategijos komponentu. Tai svetainės ar tinklalapio optimizavimo procesas, kurio metu svetainė ar tinklalapis tampa geriau matomas arba užima aukštesnę vietą organinės paieškos rezultatuose pagal atitinkamus raktinius žodžius ir frazes. SEO padeda padidinti matomumą, pritraukti atitinkamą lankytojų srautą ir galiausiai lemia didesnį konversijų ir pardavimų skaičių. […]...
SEO

E-komercijos platformos

Elektroninės prekybos platformos – tai internetinės sistemos, leidžiančios įmonėms parduoti produktus ir paslaugas internetu. Yra įvairių rūšių e. prekybos platformų, kurių kiekviena turi savo unikalių savybių ir privalumų. Šiame straipsnyje panagrinėsime kai kurias populiariausias e. prekybos platformas, jų naudojimą, privalumus, trūkumus ir apribojimus. Shopify Shopify yra debesų kompiuterija pagrįsta e. prekybos platforma, leidžianti įmonėms kurti […]...
SEO

Įrankiai SEO analizei ir optimizacijai

Optimizavimas paieškos sistemoms, arba SEO, – tai svetainės optimizavimas, kad ji užimtų aukštesnę vietą paieškos rezultatų puslapiuose (SERP) ir pritrauktų daugiau organinio srauto. SEO yra svarbus įmonėms ir svetainėms, nes padeda pagerinti jų matomumą ir pasiekiamumą internete, o tai gali padidinti prekės ženklo žinomumą, pardavimus ir pajamas. Norint veiksmingai optimizuoti svetainę paieškos sistemoms, svarbu naudoti […]...