Paveikslėlių optimizavimas

Paveikslėlių optimizavimas yra dažnai pamirštama, bet labai veiksminga SEO optimizavimo strategijos dalis, skirta pagerinti jūsų svetainės matomumą paieškos sistemose ir reitingą. Tinkamai naudojant paveikslėlių optimizavimą galima padidinti organinės paieškos srautą iš paveikslėlių paieškos sistemų ir taip pasiekti daugiau tikslinės auditorijos. Šiame straipsnyje aptarsime, kodėl vaizdų optimizavimas turėtų būti prioritetas bet kurioje SEO kampanijoje, įvairius vaizdų optimizavimo būdus ir kaip geriausiai išnaudoti šią galingą priemonę, kad pagerintumėte savo pozicijas ir svetainės našumą.

Kas yra vaizdų optimizavimas?

Vaizdų optimizavimas – tai vaizdų suspaudimo ir dydžio keitimo procesas, kad jie būtų įkeliami greičiau, bet išlaikytų kokybę. Tai gali padėti padaryti tinklalapius patogesnius naudotojams, o tai gali lemti didesnį įsitraukimą ir didesnį konversijų skaičių. Be to, optimizuoti vaizdai taip pat padeda pagerinti jūsų pozicijas paieškos sistemose, nes sutrumpina puslapio įkrovimo laiką ir padidina svetainės greitį – abu šie veiksniai yra svarbūs, į kuriuos atsižvelgia paieškos sistemų algoritmai, reitinguodami svetaines.

Kodėl turėtumėte optimizuoti vaizdus SEO optimizavimui?

Paveikslėlių optimizavimas yra vienas iš ekonomiškiausių būdų generuoti daugiau organinio srauto iš paveikslėlių paieškos. Vaizdų paieškos tampa vis populiaresnės populiarėjant vaizdinio turinio rinkodarai – žmonės naudojasi „Google Images” arba kitomis vaizdų paieškos sistemomis, tokiomis kaip „Yahoo!” ar „Bing”, kad rastų su jų užklausa susijusius produktus, paslaugas ar informaciją. Optimizuodami savo vaizdus šioms užklausoms galite padidinti organinį srautą iš šias užklausas atliekančių žmonių, kurie kitu atveju galbūt nerastų jūsų svetainės naudodamiesi tradicinėmis tekstinėmis paieškomis.

Be to, optimizuojant vaizdus pagerėja puslapio įkėlimo greitis, todėl naudotojai gali greičiau ir efektyviau pasiekti turinį – tai dar vienas veiksnys, į kurį atsižvelgia paieškos sistemų algoritmai, indeksuodami svetaines ir nustatydami jų reitingą. Tinkamai optimizuoti vaizdai taip pat naudoja mažiau duomenų srauto pralaidumo, todėl sumažėja serverio išlaidos, susijusios su jų talpinimu jūsų svetainėje.

Kaip optimizuoti vaizdus SEO?

Optimizuodami vaizdus turėtumėte atlikti keletą veiksmų:

  • Jei dėl didelio failo dydžio sulėtėja puslapio įkėlimo laikas, apsvarstykite galimybę pakeisti jo dydį, kad jis būtų įkeliamas greičiau, per daug nenukenčiant kokybei ir nesumažinant skiriamosios gebos;
  • suspauskite vaizdus – suspaudimas sumažina failo dydį nedarydamas neigiamo poveikio kokybei;
  • Įtraukite Alt tekstą – naudokite Alt žymas, kad pateiktumėte papildomos informacijos apie paveikslėlį (pvz., ką jis vaizduoja). Šis žingsnis padeda žiniatinklio naršyklėms suteikti daugiau konteksto indeksuojant puslapį;
  • Tinkamai pavadinkite failus – prieš įkeldami kiekvieną failą tinkamai pavadinkite (pvz., logobrand-favicon);
  • Sukurkite XML svetainės žemėlapį – turėdami XML svetainės žemėlapį, žiniatinklio naršyklės galės lengvai rasti visus svarbius svetainės puslapius, įskaitant tuos, kuriuose yra optimizuotų vaizdų;
  • pirmenybę teikite kokybei, o ne kiekybei – geriau turėti mažiau aukštos kokybės paveikslėlių nei daug prastesnės kokybės, nes tai padės užtikrinti greitesnį puslapio įkėlimą;
  • Sukurkite vaizdo įrašų ir GIF failų miniatiūras – miniatiūrų kūrimas padeda atkreipti naudotojų dėmesį, kurie kitu atveju galbūt tiesiogiai nepaspaustų vaizdo įrašo ar GIF failo;
  • Naudokite tingaus krovimo būdus – tingaus krovimo metu pirmiausia kraunamas tik matomas turinys, o kitos užklausos atidedamos vėlesniam laikui, taip užtikrinant greitesnį puslapio krovimo laiką;
  • Prieš investuodami į naujo turinio kūrimą, pirmenybę teikite esamo turinio optimizavimui, kai tik įmanoma, nes taip ilgainiui sutaupysite laiko ir pinigų; 10) Prireikus naudokite automatizavimo įrankius – Automatizavimo įrankiai, pvz., „WordPress” įskiepiai, gali palengvinti vaizdų optimizavimą, nes automatiškai atlieka tokias užduotis kaip suspaudimas ar dydžio keitimas, o jūsų indėlis yra minimalus.

Išvada

Efektyvus vaizdų optimizavimas reikalauja daug planavimo ir atsidavimo, tačiau tinkamai atliktas gali duoti puikių rezultatų. Skiriant laiko optimizuoti visus būtinus išteklius, susijusius tiek su matomumu paieškos sistemose, tiek su naudotojo patirtimi, galima gauti daug naudos – nuo organinio srauto iš paveikslėlių paieškos didinimo iki puslapio įkrovimo laiko gerinimo. Jei reikia, naudojant automatizavimo priemones galima gerokai sumažinti pastangas siekiant šių tikslų ir kartu pasiekti optimalių rezultatų iš visų investicijų į visų sričių našumo gerinimą.