Konkurentų analizė
Konkurentų analizė paieškos sistemoje – svarbi SEO optimizavimo proceso dalis. Ji yra būtina, kaip viena iš SEO paslaugų dedamųjų, nes SEO optimizavimas nevyksta vakuume, bet tiesiogiai priklauso nuo konkurencijos stiprumo, konkurentų svetainių SEO optimizacijos lygio ir kitų faktorių. SEO paslaugų kaina, jų įgyvendinimo trukmė ir tikslų įgyvendinimo sudėtingumas tiesiogiai priklauso nuo jūsų konkurentų svetainių būklės.
Tačiau konkurentų analizė yra naudinga ne tik tam, kad būtų galima konkrečiai įsivertinti paslaugų kainą, jų trukmę ir kitus kriterijus. Analizuodama užsakovo svetainės konkurentus, SEO agentūra gali labai aiškiai įžvelgti galimybes, kuriomis galima pasinaudoti optimizuojant užsakovo svetainę bei konkurentų silpnybes ir trūkumus, kuriais galima pasinaudoti siekiant geresnių rezultatų.
Pavyzdžiui, konkurentų analizė gali parodyti raktinius žodžius, kuriais konkurentai pritraukia tikslinės auditorijos iš paieškos sistemų. Jei tokie raktažodžiai nėra išnaudojami užsakovo svetainėje, tai yra galimybė ją optimizuoti pagal šiuos raktinius žodžius.