Kas yra Google Analytics ir kaip ja naudotis?

Verslo savininkui ar svetainės savininkui labai svarbu stebėti ir analizuoti savo svetainės srautą ir našumą, kad suprastumėte savo auditoriją ir pagerintumėte savo buvimą internete. Vienas iš įrankių, galinčių padėti tai padaryti, yra „Google Analytics”. Šiame straipsnyje plačiau apžvelgsime, kas yra „Google Analytics”, kaip ją nustatyti ir kaip naudoti, kad suprastumėte savo svetainės našumą ir nustatytumėte tobulintinas sritis.

Kas yra „Google Analytics”?

Google Analytics yra nemokama žiniatinklio analizės paslauga, kurią siūlo Google. Ji leidžia stebėti ir analizuoti jūsų svetainės srautą bei našumą ir pateikia daugybę duomenų ir įžvalgų, kurios gali padėti suprasti jūsų auditoriją ir nustatyti tobulintinas sritis. Kai kurios „Google Analytics” funkcijos ir galimybės:

svetainės srauto stebėjimas, įskaitant lankytojų skaičių, srauto šaltinius ir jų aplankytus puslapius
Naudotojų elgsenos analizė, įskaitant veiksmus, kuriuos naudotojai atlieka jūsų svetainėje, ir puslapius, kuriuose jie praleidžia daugiausia laiko
rinkodaros kampanijų veiksmingumo matavimas ir tobulintinų sričių nustatymas
nustatyti tikslus ir stebėti konversijas, kad suprastumėte, kaip jūsų svetainė atitinka jūsų auditorijos poreikius
Kaip nustatyti „Google Analytics

„Google Analytics” nustatymas yra paprastas procesas, kurį sudaro „Google” paskyros sukūrimas, „Google Analytics” registracija ir „Google Analytics” stebėjimo kodo pridėjimas prie jūsų svetainės. Čia pateikiamas žingsnis po žingsnio parengtas „Google Analytics” nustatymo vadovas:

Sukurkite „Google” paskyrą: Jei dar neturite paskyros, norėdami naudotis „Google Analytics”, turite susikurti „Google” paskyrą. Tai galite padaryti eidami į „Google” paskyros kūrimo puslapį ir vykdydami nurodymus.

Užsiregistruokite „Google Analytics”: Turėdami „Google” paskyrą, galite užsiregistruoti „Google Analytics”, eidami į „Google Analytics” svetainę ir spustelėdami mygtuką „Užsiregistruoti nemokamai”. Jūsų bus paprašyta pateikti pagrindinę informaciją apie savo svetainę ir „Google Analytics” naudojimo tikslus.

Pridėkite stebėjimo kodą į savo svetainę: Užregistravę „Google Analytics”, gausite stebėjimo kodą, kurį turėsite pridėti prie savo svetainės. Stebėjimo kodas yra „JavaScript” fragmentas, kuriame renkami duomenys iš jūsų svetainės ir siunčiami į „Google Analytics”. Stebėjimo kodą į svetainę galite įtraukti į svetainės puslapių HTML kodą.

Kaip suprasti „Google Analytics” ataskaitas

Kai nustatysite „Google Analytics”, galėsite naudotis įvairiomis ataskaitomis, kurios padės suprasti savo svetainės našumą ir nustatyti tobulintinas sritis. Kai kurios iš „Google Analytics” pateikiamų ataskaitų rūšių yra šios:

Auditorijos ataskaita: Šioje ataskaitoje pateikiamos įžvalgos apie jūsų svetainės lankytojų demografinius duomenis ir interesus, įskaitant jų buvimo vietą, amžių ir lytį.

Įsigijimo ataskaita: Šioje ataskaitoje parodoma, iš kur gaunamas jūsų svetainės srautas, įskaitant organinę paiešką, nukreipiamąjį srautą ir mokamą reklamą.

Elgesio ataskaita: Šioje ataskaitoje pateikiama informacija apie tai, kaip naudotojai sąveikauja su jūsų svetaine, įskaitant tai, kokiuose puslapiuose jie lankosi ir kiek laiko jie pasilieka kiekviename puslapyje.

Norėdami gauti maksimalią naudą naudodamiesi „Google Analytics”, svarbu suprasti, kaip šias ataskaitas naudoti savo naudai. Pateikiame keletą patarimų, kaip naudotis „Google Analytics”, kad pagerintumėte savo svetainės našumą:

Nustatykite tikslus: Nustatydami tikslus „Google Analytics”, galite stebėti konkrečius veiksmus, kuriuos norite, kad naudotojai atliktų jūsų svetainėje, pavyzdžiui, užpildytų formą arba įsigytų prekių. Tai padės suprasti, kaip jūsų svetainė atitinka auditorijos poreikius, ir nustatyti tobulintinas sritis.

Nustatykite populiariausią turinį: Analizuodami elgsenos ataskaitą galite pamatyti, kurie jūsų svetainės puslapiai yra populiariausi ir kurie puslapiai pasižymi didžiausiu atmetimo rodikliu. Tai gali padėti suprasti, kuris turinys sulaukia atgarsio jūsų auditorijoje ir kurį turinį gali reikėti atnaujinti ar patobulinti.

Supraskite savo auditoriją: Auditorijos ataskaita gali suteikti vertingų įžvalgų apie jūsų svetainės lankytojų demografiją ir interesus. Suprasdami savo auditoriją, galite pritaikyti rinkodaros pastangas ir turinį taip, kad geriau atitiktų jos poreikius.

Stebėkite savo rinkodaros pastangas: Ataskaita „Acquisition” gali padėti suprasti rinkodaros kampanijų veiksmingumą ir nustatyti, kuriais kanalais į jūsų svetainę patenka daugiausia lankytojų. Stebėdami šiuos duomenis galite optimizuoti rinkodaros pastangas ir efektyviau paskirstyti išteklius.

Apibendrinant galima teigti, kad „Google Analytics” yra galingas įrankis, padedantis suprasti jūsų svetainės srautą ir našumą. Ją nustatę ir naudodamiesi įvairiomis turimomis ataskaitomis, galite gauti vertingos informacijos apie savo auditoriją ir nustatyti tobulintinas sritis.