E-A-T reiškia kompetenciją (Expertise), autoritetingumą (Authority) ir patikimumą (Trustworthiness). Šie trys veiksniai yra svarbūs paieškos sistemoms vertinant svetainės ir jos turinio kokybę ir svarbą.
Kompetencija reiškia svetainės turinio kūrėjų žinias ir patirtį. Google nori matyti, kad turinį rašo savo srities ekspertai, o ne nepatyrę ar nekvalifikuoti asmenys.
Autoritetingumas reiškia visos svetainės patikimumą. Tai galima nustatyti remiantis tokiais veiksniais kaip svetainės atgalinių nuorodų kokybė, jos amžius ir aktyvumo bei įsitraukimo į svetainę lygis.
Patikimumas susijęs su bendra svetainės ir jos turinio reputacija. Tai apima tokius veiksnius, kaip svetainės privatumo politika ir tai, ar ji naudoja autoritetingus šaltinius savo teiginiams pagrįsti.
Norėdami optimizuoti svetainę E-A-T, turėtumėte sutelkti dėmesį į šiuos dalykus:
- Įsitikinkite, kad svetainės turinys yra kokybiškas ir parašytas savo srities specialistų. Tai apima ir užtikrinimą, kad turinys būtų tinkamai pagrįstas, gerai parašytas ir tikslus.
- Didinkite savo svetainės patikimumą naudodami atgalines nuorodas iš patikimų šaltinių ir aktyviai dalyvaudami socialiniuose tinkluose.
- Pasirūpinkite, kad jūsų svetainėje būtų lengva naršyti ir ji atrodytų profesionaliai. Tai apima aiškią hierarchiją ir struktūrą, antraštes ir paantraštes, tinkamus paveikslėlius ir vaizdo įrašus.
- Įtraukite į svetainę puslapius „Apie”, „Kontaktai” ir pan., kad pateiktumėte informacijos apie savo verslą ar organizaciją ir įtvirtintumėte savo patikimumą.
- Savo teiginiams pagrįsti naudokite autoritetingus šaltinius ir pateikite savo teiginių įrodymus. Tai gali būti nuorodos į akademinius tyrimus, patikimas ataskaitas ar kitus patikimus šaltinius.
Laikydamiesi šių veiksmų, galite pagerinti savo svetainės E-A-T ir padidinti jos galimybes užimti geras pozicijas paieškos sistemų rezultatuose.