Čia pateikiama žingsnis po žingsnio instrukcija, kaip sukurti e. parduotuvę:
- Pasirinkite platformą: Pirmasis žingsnis kuriant e. parduotuvę – pasirinkti platformą, kurioje bus patalpinta jūsų parduotuvė ir kurioje bus pateiktos būtinos priemonės, kad galėtumėte pardavinėti savo produktus internetu. Kai kurios populiarios galimybės: „Shopify”, „WooCommerce” (skirta „WordPress”) ir „Magento”. Kiekviena platforma turi savo funkcijų ir kainų rinkinį, todėl prieš priimdami sprendimą būtinai jas ištirkite ir palyginkite.
- Sukurkite savo parduotuvę: Pasirinkę platformą, turėsite sukurti parduotuvę: užpildyti savo verslo informaciją, nustatyti mokėjimo ir pristatymo parinktis ir pasirinkti dizaino temą.
- Pridėkite savo produktus: Tada turėsite pradėti į parduotuvę dėti produktus. Tam paprastai reikia sukurti kiekvieno gaminio sąrašą, kuriame turėtų būti aprašas, nuotraukos ir informacija apie kainas. Taip pat turėsite suskirstyti produktus į kategorijas ir nustatyti visas reikalingas parinktis, pavyzdžiui, dydžio ar spalvos pasirinkimą.
- Sukonfigūruokite mokėjimo ir pristatymo parinktis: Turėsite nustatyti mokėjimo vartus (pvz., „PayPal” arba „Stripe”), kad galėtumėte apdoroti užsakymus, taip pat turėsite nuspręsti dėl siuntimo parinkčių, įskaitant visus siuntimo tarifus arba nemokamo siuntimo ribas.
- Reklamuokite savo parduotuvę: Kai parduotuvė bus sukurta ir paruošta veikti, turėsite pradėti ją reklamuoti potencialiems klientams. Tai gali būti socialinės žiniasklaidos paskyrų kūrimas, reklamos skelbimas arba bendradarbiavimas su įtakingais asmenimis, kad apie jūsų parduotuvę pasklistų informacija.
- Apdorokite užsakymus ir įvykdykite siuntas: Kai pradėsite gauti užsakymus, turėsite juos įvykdyti – supakuoti ir išsiųsti produktus klientams. Taip pat turėsite sekti savo atsargas ir prireikus jas papildyti.
- Stebėkite ir analizuokite savo parduotuvės veiklą: Norėdami nuolat tobulinti savo parduotuvę, turite stebėti pagrindinius rodiklius, pavyzdžiui, pardavimus, srautą ir klientų pasitenkinimą. Galite naudoti tokias priemones kaip „Google Analytics”, kad galėtumėte stebėti šiuos rodiklius ir priimti duomenimis pagrįstus sprendimus, kaip optimizuoti parduotuvę.
Laikydamiesi šių žingsnių, galite sukurti sėkmingą e. parduotuvę ir pradėti pardavinėti savo produktus internetu. Tačiau jos įkūrimas – tik pirmas žingsnis sėkmingo verslo link. Svarbu svetainę atitinkamai optimizuoti.
El. parduotuvės SEO optimizacija
Čia pateikiamas žingsnis po žingsnio vadovas, kaip atlikti SEO optimizavimą naujai sukurtai e. parduotuvei:
- Atlikite raktinių žodžių tyrimą: Pirmasis SEO optimizavimo žingsnis – nustatyti raktinius žodžius ir frazes, kuriuos potencialūs klientai gali naudoti ieškodami jūsų produktų internete. Šiam procesui atlikti galite naudoti tokius įrankius kaip „Google” raktinių žodžių planuoklis arba „Ahrefs”.
- Optimizuokite svetainės turinį ir struktūrą: Kai turėsite raktažodžių sąrašą, norėsite optimizuoti svetainės turinį ir struktūrą, kad ji būtų tinkamesnė ir patrauklesnė paieškos sistemoms. Tai apima tokius dalykus, kaip:
į svetainės pavadinimus, antraštes ir pagrindinį turinį įtraukite raktinius žodžius.
kurti unikalius ir informatyvius produktų aprašymus
svetainės URL adresų ir metaaprašymų optimizavimas
aiškios hierarchijos ir navigacijos struktūros kūrimas - Sukurkite aukštos kokybės atgalines nuorodas: Atgalinės nuorodos iš kitų svetainių gali padėti pagerinti jūsų svetainės autoritetą ir reitingą paieškos rezultatuose. Norėdami sukurti aukštos kokybės atgalines nuorodas, galite kreiptis į kitas savo srities interneto svetaines ir tinklaraštininkus ir paprašyti, kad jie pateiktų nuorodą į jūsų svetainę, arba galite kurti vertingą turinį, į kurį kitos svetainės natūraliai norės pateikti nuorodas.
- Optimizuokite svetainę mobiliesiems įrenginiams: Vis daugiau žmonių naršydami internete naudojasi išmaniaisiais telefonais, todėl svarbu užtikrinti, kad jūsų svetainė būtų optimizuota mobiliesiems įrenginiams. Tai apima ir užtikrinimą, kad jūsų svetainė būtų greitai įkeliama ir būtų lengva naršyti mažame ekrane.
- Stebėkite ir analizuokite savo rezultatus: Įgyvendindami SEO strategijas, norėsite sekti savo rezultatus, kad pamatytumėte, kaip gerai jūsų svetainė veikia paieškos rezultatuose. Galite naudoti tokius įrankius kaip „Google Analytics”, kurie padės jums stebėti pagrindinius rodiklius, pavyzdžiui, srautą ir konversijas.
Atlikę šiuos veiksmus galite pagerinti savo e. parduotuvės matomumą ir reitingą paieškos rezultatuose, o tai gali padėti padidinti jūsų parduotuvės lankomumą ir pardavimus.