Išorinis SEO

Išorinis SEO

Išorinis SEO yra taip vadinamas todėl, kad jis yra tiesiogiai susijęs ne su vidiniais jūsų puslapio aspektais (turiniu, kodo kokybe, krovimo greičiu ir pan.), bet su jūsų reputacija/autoritetu internete. Kitaip tariant, išorinis yra susijęs ne su tuo, ką jūs sakote apie savo svetainę, bet ką kiti apie ją sako. Didžiąja dalimi, SEO paslaugos susideda iš vidinio SEO ir išorinio SEO.

Todėl išorinį SEO geriausia suvokti kaip reputacijos ir autoriteto valdymą. Esminis šios SEO optimizacijos dalies momentas yra įeinančių nuorodų kiekis ir kokybė. Tai yra, kokie puslapiai ir kaip dažnai nukreipia savo lankytojus į jūsų svetainę. Tačiau išorinis SEO apima didesnę sritį nei tik įeinančias nuorodas: įtaką jūsų pozicijai paieškoje daro ir jūsų svetainės/prekinio ženklo paminėjimai internete bei jų kontekstas, nusiskundimai, pagyrimai ir jų santykis ir kiti faktoriai.

Tai yra viena svarbiausių ir dinamiškiausių SEO optimizacijos dalių. Jūsų suformuota reputacija ir autoritetas yra pagrindinis faktorius, lemiantis jūsų poziciją paieškos rezultatuose. Tačiau dėl šių faktorių dinamikos yra neįmanoma tiksliai įvardinti kada konkrečiai svetainė pasieks vieną ar kitą poziciją bei kiek tiksliai tai kainuos. Tiek jūsų, tiek jūsų konkurentų reputacija ir autoritetas nuolatos kinta, todėl konkrečių pokyčių ir jų apimties (kaip ir pačių Google algoritmo vertinimo kriterijai) iš anksto numatyti neįmanoma.

Reikalingi laiko ir pinigų ištekliai norint pasiekti užsibrėžtų rezultatų tiesiogiai priklauso nuo jau esamo svetainės įdirbio (pvz. esamų reputacijos ir autoriteto rodiklių bei organiškai surinktų nuorodų svetainės gyvavimo metu), nuo konkurencijos stiprumo ir konkurentų veiksmų ir kitų faktorių. Visi jie yra detaliai aptariami su užsakovu prieš pradedant SEO optimizacijos darbus.

Taip pat bendraujant su užsakovu yra iš anksto aptariamas biudžetas, reikalingas norint pasiekti konkrečių rezultatų, o jei biudžetas fiksuotas – yra nusistatomi realūs tikslai, kuriuos galima įgyvendinti turint atitinkamo dydžio biudžetą. Taip pat yra aptariami visi kiti niuansai, susiję su išoriniu SEO bei jo – kaip ir visos SEO optimizacijos – eigoje užsakovas yra nuolatos informuojamas apie atliekamus darbus bei pokyčius.