Per daugelį metų „Google” išleido daugybę paieškos algoritmų atnaujinimų, iš kurių daugelis padarė didelę įtaką svetainių reitingavimui paieškos rezultatuose. Štai keletas svarbiausių atnaujinimų:
Panda: 2011 m. išleistas „Panda” atnaujinimas buvo skirtas sumažinti nekokybiškų svetainių reitingą ir pagerinti aukštos kokybės svetainių reitingą. Atnaujinime daugiausia dėmesio skirta tokiems veiksniams kaip turinio kokybė, naudotojų patirtis ir svetainės struktūra.
Pingvinas: 2012 m. išleistas atnaujinimas „Penguin” buvo skirtas svetainėms, kurios naudojo nepageidaujamas arba manipuliacines taktikas, kad pagerintų savo reitingą paieškos rezultatuose. Atnaujinime buvo numatytos nuobaudos už tokią praktiką kaip raktinių žodžių perpildymas ir nuorodų schemos.
Kolibris: 2013 m. išleistas atnaujinimas „Kolibris” buvo skirtas paieškos rezultatams tikslinti, geriau suprantant užklausų prasmę. Atnaujinime daugiausia dėmesio skirta semantinei paieškai, todėl „Google” galėjo geriau suprasti skirtingų subjektų ryšius.
Pigeon: 2014 m. išleistu atnaujinimu „Pigeon” siekta pagerinti vietinės paieškos rezultatų tikslumą ir tinkamumą, į algoritmą įtraukiant daugiau tradicinių reitingavimo signalų.
Indeksavimas pagal mobiliuosius įrenginius: 2018 m. „Google” paskelbė, kad pradės naudoti mobiliąją svetainės versiją kaip pagrindinį informacijos šaltinį indeksuojant ir reitinguojant, o ne darbalaukio versiją. Šis atnaujinimas, žinomas kaip „mobile-first indexing”, buvo sukurtas siekiant atspindėti didėjančią mobiliųjų įrenginių svarbą paieškoje.
BERT: 2019 m. išleistas BERT atnaujinimas buvo skirtas pagerinti natūralios kalbos supratimą ir pagerinti paieškos rezultatų reitingavimą pagal sudėtingesnes užklausas. Atnaujinime buvo naudojami neuroniniais tinklais pagrįsti metodai, kad būtų galima geriau suprasti užklausos žodžių kontekstą ir reikšmę.
Tai tik keletas iš daugelio atnaujinimų, kuriuos „Google” išleido per daugelį metų. Suprasdamos šiuos atnaujinimus ir prie jų prisitaikydamos, įmonės gali pagerinti savo pozicijas paieškos rezultatuose ir pritraukti daugiau kvalifikuotų lankytojų į savo svetaines.