5 SEO mitai

Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) yra labai svarbus įrankis įvairaus dydžio ir pramonės šakų įmonėms, tačiau sklando daugybė mitų, kurie gali suklaidinti įmonių savininkus, siekiančius optimizuoti savo veiklą. Kad sutaupytumėte laiko ir pinigų, pateikiame penkis svarbiausius SEO mitus, į kuriuos nereikėtų kreipti dėmesio:

1 mitas: SEO optimizavimui būtinos metažymos

Metažymos iš tikrųjų neatlieka jokio vaidmens paieškos sistemos algoritme. Tiesą sakant, jos net nerodomos daugumoje tinklalapių. Nepaisant to, daugelis svetainių vis dar eikvoja brangų laiką ir išteklius bandydamos optimizuoti metažymas. Iš tikrųjų metažymos neturi įtakos pozicijoms ar paspaudimų skaičiui; verčiau skirkite laiko ir energijos kitoms optimizavimo sritims, pavyzdžiui, turinio optimizavimui, raktažodžių tyrimams, nuorodų kūrimui ir nuorodų optimizavimui.

2 mitas: privalote pateikti savo svetainę paieškos sistemoms

Jums nereikia rankiniu būdu pateikti savo svetainės tokioms paieškos sistemoms kaip „Google” ar „Bing”, kad jos ją peržiūrėtų ir indeksuotų. Tiesą sakant, jei savo svetainę teiksite per dažnai, galite būti nubausti už sistemos „šlamštą”. Vietoj to leiskite paieškos sistemoms rasti jūsų svetainę organiškai per nuorodas iš kitų svetainių arba socialinės žiniasklaidos kanalus.

3 mitas: galite nusipirkti kelią į viršūnę

Šio mito auka tampa daugelis naujų verslo savininkų. Daugelis žmonių mano, kad perkant nuorodas arba mokant už aukštesnes pozicijas iš karto padidėja organinis lankytojų srautas, tačiau tai paprasčiausiai netiesa! Tai ne tik nepadidins organinio srauto, bet ir gali baigtis baudomis dėl nuorodas ar paslaugas parduodančių asmenų naudojamų „juodosios kepurės” metodų. Vietoj to sutelkite dėmesį į turinio optimizavimą ir natūralių atgalinių nuorodų kūrimą; šios pastangos ilgainiui bus veiksmingesnės nei bet kokios mokamos strategijos.

4 mitas: daugiau turinio reiškia geresnius rezultatus

Dažnai pasitaikantis klaidingas įsitikinimas yra tas, kad daugiau turinio lems geresnes pozicijas, tačiau taip yra ne visada! Kuriant svetainės turinį, kokybė yra svarbesnė už kiekybę; rašydami ilgos apimties straipsnius, pasižyminčius didesniu semantiniu turtingumu, pasieksite geresnių rezultatų nei rašydami daugybę trumpų straipsnių, kuriuose išbarstyta nereikšminga informacija. Be to, bet kokia kaina reikėtų vengti dubliuojančio turinio, nes dėl to „Google” ar kitos paieškos sistemos gali skirti nuobaudas.

5 mitas: veikla socialiniuose tinkluose neturi įtakos pozicijoms

Veikla socialiniuose tinkluose turi įtakos reitingams, nors tai labai priklauso nuo to, kiek aktyvūs ir įsitraukę yra patys vartotojai tose socialinių tinklų platformose. Pavyzdžiui: jei dauguma tam tikros platformos naudotojų aktyviai bendrauja su jūsų prekės ženklu (t. y. mėgsta, dalijasi ir pan.), tuomet jūsų bendri reitingai tos platformos SERP’e gali pagerėti dėl didesnio matomumo, kurį lemia naudotojų įsitraukimo lygis minėtoje platformoje. Tačiau be tinkamo naudotojų įsitraukimo lygio vien tik socialinių tinklų veikla turės mažai įtakos bendriems reitingams paieškos sistemose. Svarbu pažymėti, kad socialiniai signalai taip pat gali veikti kaip reitingavimo veiksniai ieškant skirtingose platformose, pvz., „Google” ir „Bing”, „Yahoo” ir t. t., todėl, jei norite optimalaus reitingo keliose platformose, labai svarbu bendrauti su naudotojais socialinių tinklų kanalais!

Kad bet kokio dydžio ar bet kokio pramonės sektoriaus įmonės galėtų iš tikrųjų pasinaudoti SEO taktika, pirmiausia jos turi žinoti apie dažniausiai pasitaikančius klaidingus įsitikinimus ir mitus, susijusius su šia praktika; tai leidžia organizacijoms ir (arba) įmonėms priimti pagrįstus sprendimus dėl to, kaip geriausiai paskirstyti savo išteklius, kai reikia optimizuoti savo buvimą internete pasitelkiant įvairias skaitmeninės rinkodaros iniciatyvas, pavyzdžiui, SEO, PPC kampanijas ir pan. Taigi atminkite – nesileiskite blaškomi mitų! Sutelkite dėmesį į kokybiško turinio, optimizuoto pagal jūsų tikslinei auditorijai aktualias raktines frazes, kūrimą. Kurkite pridėtinę vertę suteikiančias atgalines nuorodas, nukreiptas į autoritetingas jūsų nišos / pramonės sektoriaus svetaines; bendraukite su auditorija įvairiose socialinių tinklų platformose, tokiose kaip „Facebook” ir „Twitter”; sekite nuolat besikeičiančius algoritmus studijuodami naujausias tendencijas ir pramonės naujienų svetaines… Jei šie veiksmai atliekami teisingai, jie turėtų užtikrinti didesnį matomumą ir didesnį organinį srautą pagrindiniuose paieškos sistemų rezultatų puslapiuose (SERP).